►Оперативний та швидкий запуск магазину, закладу (до одного дня);
►Три місяці безкоштовної техпідтримки;
►Консультації на протязі усього часу;
►Конструктивний підбір і налаштування POS обладнання для торгового об’єкту ;
►Швидке обслуговування клієнтів та віддалений контроль;
►Безкоштовне обновлення програмного забезпечення.
Програма для автоматизації роздрібної торгівлі Atcom_soft відноситься до сучасного комплексу, в який входить великий набір програмних модулів. З допомогою нашої програми для магазину клієнт отримує необмежені можливості як для ведення обліку, так і для контролю працівників, також віддалений онлайн контроль. Компанія АТКОМ близько десяти років на ринку України, а отже і впровадженням програми для обліку займається вже давно.
В back office дозволяється від імені адміністратора налаштовувати права доступу для працівників закладу. Створюється система паролів та прав доступу для працівників. Це унеможливлює маніпулювання зі сторони працівників в плані фінансів та списання товарів. Програма для торгівлі (програма для магазину) з легкістю дає можливість інтегрувати робочі місця.
Atcom_soft Програма для продажу товарів, або як ще її називають касова програма це автономне сучасне рішення, яке дозволяє працювати без мережі інтернету. Також віддалено у онлайн режимі через виділену IP адресу. В такому аспекті ми налаштовуємо мережевий режим у програмі, в якому можливо під’єднати до 100 персональних комп’ютерів. Тобто окрім обліку одного магазину, якщо у власника мережа різних магазинів – їх повний зв'язок та створення декількох організацій.
Програма для магазину це унікальний комплексний продукт де всі системні модулі ефективно налаштовані та що важливо, входять у ціну. Тут є можливість вести детальний облік по декільком організаціям (юридичних) в одній базі. Програма для торгівлі унеможливить пересорти, неправельні залишки та недостачі.
Скачити безкоштовно повну версію програми ATcom_soft на 14 днів
Важливим питанням, яке часто задають наші клієнти – наскільки зручно вносити товар у програму? Тут команда наших програмістів зробила усе найкраще для швидкого створення каталога товарів, картки товарів і що важливо переміщення в каталоги в один клік. Варто зазначити, що для зручності програма включає інтернет модуль з базою товарів існуючих товарів. Активувавши його Ви полегшуєте наповнення, оскільки після сканування назви товару, вона автоматично підтягується з інтернету.
Хто хоч раз на своєму бізнес шляху вивчав питання програми для маркету, зробив висновок, що важливим елементом зручності та швидкого обслуговування клієнтів прийнято вважати екран касира. Цей елемент софту нашими фахівцями неодноразово вдосконалювався. Він включає швидкий пошук по товару, вибір розрахунку, продаж, повернення, касова дисципліна, сенсорна навігація, вибір клієнта тощо.
В наш час, згідно чинного законодавства, практично усі напрямки торгівлі повинні звітуватися фіскальній службі України про обсяги виторгу. Тому, встановлення фіскального реєстратора і його інтеграція в систему є важливою. В програмі для продажів товарів створений касовий модуль, в який входить комплект драйверів до практично усіх РРО України, їх швидке налаштування з подальшої передачею звітності.
Термін «облік» це комплекс процедур від створення товару, його приходу до кінцевого результату – продажу та списання. Варто розглянути прихід товару, оскільки цей елемент обліку торгівлі, в кінцевому результаті дасть нам змогу розрахувати прибуток. Цей модуль розроблений з усіма можними функціями та зручностями для швидкого бухгалтерського обліку.
Для директора, власника магазину чи торгової точки важливо стежити за продажами товарів. Це можливо робити за певні проміжки часу, також групувати товари по категоріях, покупцях тощо.
Розуміння ведення обліку магазину це в першу чергу звіти. Ведення звітності дозволяє провести моніторинг та встановити аналогії продажу товарів за певний проміжок часу, його популярності, кількості товарів на складах, рух коштів, взаєморозрахунок з партнерами. Вищесказані моменти враховані в обліку програмі для роздрібної торгівлі з можливістю відправки на електронну пошту.
Товари, які поступають на прихід не завжди мають штрих-код, елемент маркування (розпізнавання) товару. Також багато наших клієнтів запитують про створення цінників для клієнтів. Усі ці моменти враховані та становлять комплекс редактора для друку цінників та етикеток, як на принтерах етикеток так і на звичайних принтерах формату друку А4.
Програма для обліку товарів вважається гнучкою з комплексом документів системою, яка полегшує роботу в магазині та торгівлі загалом. Тому серед документів, які полегшують роботу в цьому: замовлення та повернення товарів поставщикам, прихід товару, продажі, взаєморозрахунок з партнерами, переоблік, списання товарів та інвентаризація. Як на мене основну зручність в роботі з документами потрібно згадами імпорт товарів з Excel, який використовується для завантаження товарів в каталог і приходу товарів згідно накладної від поставщика у формі документа Excel.
В період пандемії велика кількість підприємств все більше переходить на онлайн інтернет торгівлю. Нашими програмістами розроблений спеціальний модуль, котрий робить вивантаження інформації з програми на вказаний сайт клієнта. Частота вивантаження інформації залежить від бажання клієнта. ЩО ВАЖЛИВО! На сайті ви завжди матимете повну актуальну інформацію залишків товарів на складі.
Формування виторгу коштів в магазині важливо розділяти на каси, тобто кожний торговий елемент має свою касу. Тому для зручності та побажанню клієнта ці елементи налаштовуються під кожного замовника індивідуально. Що важливо знати, тут варто згадати комплекс обладнання, котре буде витористуватися для інтеграції з подальшою автоматизацію в торгову систему. Ми підберемо, оптимальне по ціні обладання, налаштуємо з подальшим його обслуговуванням та ремонтом.